torsdag 18. februar 2010

Scrapp ordet # 2 - Farge

Månedens utfordring på Scrapp ordet fra ScrappeHuset er FARGE. Jeg har valgt å bruke ROSA... Kom kanskje ikke som noen bombe...
Bildet er av min lille snutt da hun er rundt 2 år. Her er hun nybadet og inntullet i håndkle og sitt deilige rosa fleecepledd.
Tittelen på bidraget mitt er: En nybadet ROSA snutt.




På denne layouten har jeg brukt:

- Vanilla og mørk rosa Bazzil

- Mønsterark fra My Mind`s Eye

- Heartblusing fra Lace cardstock

- Rosa maling, påført ved bruk av bobleplast

- And og tag fra QK

- Alfabet & Stickers fra Prima, Making Memories og Fashion Script

- Halvperler fra Prima

- Glitterlim, knapper og scrappefloss

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin LO! Supertøft med bobleplast-trykk! :D

Heidi sa...

For et herlig bilde:) ble kjempefin effekt ved bruk av bobleplast!! Og rosa hører med til små frøkner:)
OG du verden så produktiv du er :!!) Selv er jeg så treg, bruker omtrent 3 timer bare på å velge mønsterark... så da kan du tenke deg.. he he
Klem fra Heidi

Torill sa...

Så stilig at du har brukt bobleplast, og flott løsning med ROSA! Supert at du ble på utfordringa vår!

linn kr/sykepleier sa...

Koselig og flott Lo du har laget.
Søtt bilde, og kul bobleplast-effekt.

Takk for at du deltar. :D

Store og små sa...

Så herlig rosa! Nydelig bilde og skikkelig helhet over denne LO'en.

Takk for at du lar deg inspirere!