lørdag 27. februar 2010

Shoppetur til Bikuben

I dag tok jeg med meg familien og tok en tur til Stømmen, til Bikuben (paradis for scrappere, hehe). Kanskje galskap å begi seg ut på veien i det snøværet som har vært idag, men... har jeg besemt meg, så har jeg bestemt meg!
Da jeg gikk inn døra på Bikuben hørte jeg at navnet mitt ble ropt, og der sto jammen meg Ann-Katrin i kassakøen... flere som er litt gale, hehe. Det var ihvertfall veldig hyggelig å slå an en liten prat med deg, Ann-Katrin!
Handlekurven ble raskt fyllt opp av alskens godsaker; mønsterark, thickers, glimmermist, bling og litt annet stæsj... Kan virkelig ta helt av inne i den butikken. Så mye jeg har lyst til å kjøpe. Jeg har hvertfall ingen problem å komme på gaveønsker etter at jeg begynte med denne hobbyen...
Noen av de tingene jeg så etter idag var et Magnolia stempel jeg har hatt lyst til å kjøpe en stund, og en lim type jeg har blitt glad i å bruke. Fant ikke stempelet og heller ikke limet. Tror nok jeg må til Ski, Minnehjørnet, for å få tak i det limet, for det har jeg ikke sett at noen andre har ennå...

En fortsatt god helg!!!
Takk for at du kikker innom, og tusen takk for alle hyggelige kommentarer!

Ingen kommentarer: