tirsdag 16. februar 2010

Utfordring 11 hos Kort o Mania

Jada, jeg fant enda en utfordringsblogg... Har nok blitt hekta nå, men du&du så artig dette er. Utfordringen hos Kort o Mania var å bruke sterke farger. Jeg måtte lete lenge og vel for å finne noe med sterke farger, og når jeg fant noen ark, så passet de ikke sammen med de andre arkene jeg hadde lyst til å bruke. Så kan trygt si at denne oppgaven var litt av en utfordring, men jeg kom i mål, og her er mitt bidrag:

På dette kortet har jeg brukt:

- Lilla Bazzil

- Mønsterark fra Daisyd`s og Basic grey

- Stempelmotiv fra Minnehjørnet, malt med distress ink

- Ramme fra QK

- Knapper, pyntebånd og scrappefloss

- Stickers fra Making Memories

8 kommentarer:

Benedicte sa...

så nydeligt kort du har laget, i lekre farger.
takk for at du deltar
klem fra Benedicte

bestevenn sa...

Kjempeflott kort du har laget. Så koselig stempel. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Aud Kirsten sa...

Nydelig kort i herlige farger! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

Anne Bente sa...

sååååå skøn kort, i lækre farver.

100000 tak for at du deltager på kort o Manias udfordring.

Jeanette sa...

Åhhh virkelig søtt kort, herlig motiv og deilige farger!!! :) Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Klem.

Pinklady 68 sa...

Lekkert lilla kort du har laget:-)
Utrolig søtt stempel:-)

Linda S. L sa...

Kjempe søtt kort, herlig motiv og flotte farger :)
takk for at du deltar på kort o manias utfordring!
klemmmm :)

Filharmonica sa...

Fint kort med herlig stempelmotiv :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Kort o Mania!