torsdag 4. mars 2010

Bruk av kritt/blekk - utfordring hos Practical Scrappers

Fant et bilde av min lille snutt da hun var ca 1 år, dette er et mobil bilde og derfor ikke av ypperste kvalitet, men hun er bare sååå skjønn på det bilde, at jeg bare måtte bruke det... Såvidt jeg husker er vi på julegave-shopping da dette bilde her er tatt. Tiden går så fort, og ungene vokser nesten fortere enn ugress. Blir nesten litt vemodig å se på gamle baby-bilder - om man bare kunne ha stanset tiden litt iblandt...

Utfordringen hos Practical Scrappers var å bruke kritt eller blekk, og her har jeg svertet kantene, og litt innpå Bazzil arket med rosa kritt.





På denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil svertet med rosa kritt
- Mønsterark fra Craft`n`Craftin og My Mind`s Eye
- Lace Cardstock fra K&J Memories
- Perler fra Prima
- Stickers fra Basic Grey og Prima

5 kommentarer:

RobinJ sa...

Beautiful LO! Thanks for playing along at Practical Scrappers!
xoxo-RobinJ

Heidi sa...

Helt riktig tittel Ane Lene:)!! En kjempefin LO, med et herlig bilde av jenta di:)Og ikke minst flott dekorert med mange lekre detaljer!!
Rett og slett NYDELIG:)
Takker også for alltid så koselig kommentar fra deg,det varmer masse♥
Og kanskje vi treffes,hvis du skal ha mere lim.. hvilken type var det du brukte forresten..??

Ha en flott fredag!
Klem fra Heidi:)

Ann-Katrin sa...

Å, hællandussen! Så søtt bilde av lille snupp og gjennomført layout med LILLA! (Jeg kjøpte samme arket som deg, sikkert på samme sted.. he he). God helg snuppa!

Crystal sa...

I love how soft and pretty this one is! Thanks for playing at Practical Scrappers!

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig Lo!!
Utrolig søtt bilde:-)