tirsdag 13. april 2010

Bursdagskort

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Sketchy Colors - Utfordring # 19 - Rosa, grå og hvit
- Creative Card Crew - Challenge 48 - Happy Birthday
- A Spoon Full of Sugar - Challenge 99 - Utfordringsskisse

Slik ser bidraget mitt ut denne gangen:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Grå Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey og Maja Design
- Motiv fra Sagenvintage Design
- Metallpynt og blomster fra Kort&Godt
- Pyntebånd, glitterlim
- Halvperler fra Prima
- Stickers fra Making Memories
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig kort du har laget her, herlig duse farger og en spennende skisse!!!
Utrolig søtt bilde du har brukt :-)
Ha en fin kveld!
Klem fra Guro

Ann-Katrin sa...

Så nydelig og romantisk og lekre farger!
Jeg får snart vite om Maren skal være med på messa, gir deg beskjed når jeg vet mer. Vi prates.

Marianne sa...

Åååå, dette var nydelig! Elsker de sarte delikate fargene.
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!

Klem, Marianne:)

Pinklady 68 sa...

Nydelig bursdagskort i lekre og duse farger!

Ha en fin onsdag! Klem Laila.

Mona sa...

Ååå så nyyydelig!! Elsker fargene du har brukt! Skjønt motiv.
Klem Mona :0)

Victoria sa...

this is beautiful, love the pearls and lace and vintage feel

Thanks so much for joining us at Creative Card Crew
Hugs
Victoria
x