lørdag 3. april 2010

Et rosa bleiekort

Med dette bleiekortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- A Spoon Full of Sugar - Challenge 97 - Shapes Galore
- Just Magnolia - Special Monthly Challenge: Fold it
- Stamp Something - Pink Somethings Challenge

Første gang jeg lager et slikt bleiekort. Oppskriften har jeg fått av Anita, som igjen har fått den av sin mor, Ellen - så takk til dere begge!
Slik ser bidraget mitt ut:






Til dette bleiekortet har jeg brukt:
- Rosa kartong
- Mønsterark fra Indico, Basic Grey og American Craft
- Stempelmotiv fra Magnolia, malt med distress ink
- Spellbinders
- Hjertesvirl-stempel fra TreL
- 3 forskjellige blomster punch
- Babypynt fra Panduro
- Glitterlim, pyntebånd
- Halvperler fra Kort&Godt
- Center Kisses fra Prima
- Mulberry roser
- Svertet kantene med distress ink

7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempemorsomt og søtt kort,- og søte farger.

Sharon sa...

Absolutely gorgeous, I love the design.

Wenche sa...

Så nydelig og søtt bleiekort. Det småblomstrete mønsterarket er virkelig nydelig og det må nok bli et bleiekort her etterhvert også. Takk for tipset.

Klem Wenche :0)

Nikki Fairbairn sa...

Gorgeous card, what a wonderful design. hugs
Nikki x

Dena sa...

Wowza!!!! This is ADORABLE!!! Love the diaper pattern!! So fun!
Thanks for joining Just Magnolia this week!
Hugs, Dena

Debbie sa...

This is just gorgeous,Thanks for playing along with ASFOS this week,Hugs Debbie x

Anonym sa...

Wauw your card is so amazing. Love everything about it.
Thank you so much for joining us at Stamp Something this week.
Dorte aka dot-scrap