fredag 23. april 2010

Utfordring # 81 hos Sukkersøtt

Utfordringen hos Sukkersøtt denne uka var å ramme inn motivet.
Jeg kjøpte et par punchere på messa forrige helg, og her har jeg brukt en av de. Spellbindersen jeg har brukt har jeg vunnet i premie.
Jeg har helt forelsket meg i disse Maja Design mønsterarkene jeg har brukt her, og nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte flere av de...




Til dette kortet har jeg brukt:
- Rosa Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design og Basic Grey
- Motiv fra Sagen Vintage Design
- Spellbinders
- EK punch
- Liten blomster punch
- Halvperler fra Kort&Godt
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Dette var utrolig lekkert.
Herlige farger og veldig stilig innramming.

Gro sa...

Nydelig!
Så delikate farger og rett og slett bare lekkert!!!
Ha en strålende helg!

Gro

oheidia sa...

Nydelig kort i nydelige farger. De små blomstene i en litt varmere farge passet så utrolig fint inn og det hele ble veldig delikat og flott.

❤ Kaia sa...

Nydelig kort, og lekre papirer.
Du er ikke den eneste som har forelsket deg i MAja Design......
Klem fra Kaia

milli sa...

Så flott kort! Nydelig motiv og flott ramme:)
Klem fra
Camilla

Mim... sa...

Så flott kort och de nya maja pappren är bara så härliga.