fredag 25. juni 2010

Scrapp Ordet - Barndom hos ScrappeHuset

ScrappeHusets Scrapp ordet denne gangen er Barndom. Jeg har tatt utgangspunkt i at det er mye lek i barndommen, og her har jeg funnet et bilde av sønnen min hvor han leker med en gå-bil som han hadde gleden av i mange år. Da sitte-lokket ble ødelagt og falt av, satte han like gjerne det ene benet oppi og sparka rundt på gå-bilen som det skulle vært en sparke-sykkel...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Grønn og vanilla Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey og MME
- Tags, hjørnepunch
- Hyssing fra Panduro
- Magic Mesh
- Stickers fra Little Storytellers og MME

2 kommentarer:

Torill sa...

For et stilig mønsterark!! Passet jo helt perfekt!!! Veldig flott LO!!
Tusen takk for at du er en fast deltaker på våre utfordringer!!!
God helg!!

Vibeke sa...

Denne var leken!! Det er så gøy å se Loer som er lekne og varierte! Det har du jammen meg fått til her:)

Håper du har en fin sommer, og at du har tid til å levere inn noen bidrag til oss :)

Takk for at du deltar:)