onsdag 9. juni 2010

Skissedilla # 63

Denne uken er det Nabon som har designet skissa hos Skissedilla. Jeg har valgt et eldgammelt bilde av meg selv fra da jeg var en ca 3 år... Her er jeg på båtferie på sørlandet. Jeg har ikke så mange minnene fra den tiden, men jeg husker den oransje redningsvesten - som jeg alltid hadde på meg... På bildet holder jeg i noe fiskegarn, som ikke er så lett å se her.




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra We R Memory Keepers, Provo Craft og Flair Design
- Fiskegarn/nett
- QK
- Hjørnepunch, perler, 3D puter
- Selvlaget swirler/blomster med lys grønn "hyssing" fra Panduro
- Chipboard stickers fra MME
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

~ Tone Aurora ~ sa...

Kjempefin!:) Utrolig kul med garnet bak og snøret. Fint pyntet!:)

Lene - Nabon sa...

så kult med sånt gammelt bilde! Har sånne av meg selv her også! Takk for inspirasjon!

TAkk for bidrag!