torsdag 8. juli 2010

Childhood memories

Bruker Sketch Friday hos Practical Scrappers til å løse Challenge 10 - Childhood memories hos Scrap Yourself. Jeg har mange gode minner fra den gang jeg var liten, og på ferie hos mine besteforeldre. Minnene er mange, men jeg husker spesielt turer til hytta, badeturer, turer med sparken, besøk hos annen familie og venner. Jeg må jo ha vært snill da jeg var liten, for jeg var ofte med mormor på jobb og - kan jeg huske... Disse bildene er fra (tror jeg) 1974, og her jeg ikke så mange år. Jeg har mange bilder der jeg sitter på biltaket - så det har nok vært stas...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Dyp rød/lilla Bazzil
- Mønsterark fra Kaiser Craft, Ladybug and Friends, Maja Design, MME, Ridderholm Design, Sassa Fras
- Blomster fra Prima og Kort&Godt
- Halvperler fra Prima og Storytellers
- Tyll, metallpynt
- Stickers fra October Afternoon, Doodlebug Design, Jenni Bowlin Design
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

1 kommentar:

Ann-Katrin sa...

Så koselig og flott dekorert side. Stas å være liten :o)