torsdag 1. juli 2010

My Favorite Colour....

Jeg har brukt Pencil Lines Sketch 193 til å løse oppgaven inne hos Scrap Yourself - Challenge 9, som denne gangen er Favorite Colour.
Lurte litt på om jeg skulle velge farger som jeg bruker på klær eller om jeg skulle velge fargen jeg liker på blomster, lys etc - det ble det siste... Lilla er en nydelig farge!!!
Bildet jeg har brukt har jeg funnet på nettet.




Til denne layouten har jeg brukt:
- Lilla Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Guitz Design, Karen Marie Klipp
- Halvperler fra Kort&Godt
- Chipboard stickers fra American Craft
- Mini-og mikro mini stickers fra Basic Grey
- Precision File fra Basic Grey
- Edge scraper fra Making Memories
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Kristine sa...

beautiful page! wow.. i love that purple and your distressed edges! nice... i haven't featured a layout on our blog in a few weeks... could i post this one?
thank you!!

Kay F sa...

Lovely page! Purple really does make for a lovely page...beautifully designed...