fredag 2. juli 2010

Twisted Sketch # 056

Twisted Sketches hadde en skisse oppgave hvor man skulle bruke rødt... Fant, for ikke så lenge siden, et bilde av meg, som en klassevenninne har tatt, da jeg var vertinne på eget julebord. Jeg arrangerte i noen år "Julejentefnisebord". Det var utrolig hyggelig, så kanskje jeg gjennopptar suksessen...
Nå har det endelig blitt sommer! Jeg har vært på kino ikveld, og det var jammen meg 20 varmegrader da vi kom ut fra kinosalen litt før midnatt - herlig!



Til denne layouten har jeg brukt:
- Rød Bazzil
- Mønsterark fra Flairdesigninc, Cosmo Cricket
- Miniatures fra Crafty Individuals
- Blomster fra Prima
- QK, brads, Center Kisses, Bling
- Chipboard stickers fra MME
- Stickers fra Doodlebug Design
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Janet's Joy sa...

Thanks for playing at Twisted Sketches!

Miss StampAlot sa...

Kjempefin Lo.. har nettopp laget min aller første =)

ps. candy inne hos meg =)

Hilsen Marielle

vipa sa...

Ja, nå ser det ut som sommeren/varmen kommer! Så kommer du med julemotiv, men LO'en din var kjempe stilling, alt sammen, du får til så mange flotte detaljer, Ane Lene. Tusen takk for alt du legger inn, så jeg kan titte!!! og jeg er innom hver dag......klem

Rachel sa...

lovely page, nice to see a bit of xmas in july thanks for playing along with twisted sketches xx

Stine Westmoen sa...

Så morsom LO da! Men sannelig glad det er sommer nå kjenner jeg.

Takk for at du er med på min give away!