tirsdag 10. august 2010

My kind of place

På min jevnlige bloggrunde kom jeg over en ny norsk utfordringsblogg, nemlig Musikkstua. Der man (tror jeg da) bruker en strofe en valgt sang. Utfordring #1 er " I love this bar" med Toby Keith. Jeg har brukt My kind of place som er fra denne melodien. Jeg har brukt Sketch Friday hos Practical Scrappers for å løse oppgaven...
Bilde er av meg på vandring med tåteflaska i Portør, sommeren før jeg fylte 1 år. En perle langs sørlandskysten som jeg har vært mye, det er utrolig flott der.

Minner om BLOGCANDYEN jeg har gående. Klikk på bildet på sidebare.



Til denne layouten har jeg brukt:
- Brun Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey
- Baksiden på en innpakningspose
- Note card fra K&Company
- Texture Rawhilde fra Provo Craft
- Clearstamps fra bl.a TreL
- Blomster fra bl.a Prima og Kort&Godt
- Stickers fra Imaginations
- 3D- puter
- Presicion File fra Basic Grey
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for at du deltar på Musikkstua med dette kjekke bidraget!

Mvh

Carina

Erin Morehouse sa...

wow- love the vintage/distressed feel to this!

pia iris sa...

så herlig bilde avb deg da. likte LOen din. flott oppsett. klem pia

Iselin sa...

Kjempe flott LO!

Takk for at du deltar hos Musikkstua :)

Klem Iselin

Bococco sa...

Så genialt flott!
Tusen takk for at du deltar hos oss på Musikkstua!
Klem agnete

Anette sa...

For et herlig bilde!!! Og nydelig LO du har laget!
Takk for at du deltar hos Musikkstua! Ny utfordring kommer i morgen - håper du deltar på den også!! Den er veeeeldig kjekk ;)
Klem, Anette