fredag 19. november 2010

I`m gonna teach you

Blir ikke så mye scrapping for tida - dessverre....
Blir mye lesing om dagen - ikke så lenge til eksamen nå - biter negler... grøss og gru...
Denne layouten har jeg bare gjort litt og litt av... men endelig ble jeg ferdig. Bildet er av mine barn, hvor eldstemann prøver å forklare for sin lillesøster forskjellen på hun- og han ender...
Jeg har brukt sketch #130 hos Creative Scrappers, og strofen: I`m gonna teach you fra Jacksons 5`s ABC som er week 31 sangen inne hos Scrap It With a Song.





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Maja Design, Jim Holtz, BoBunny, LadyBug, MME, Basic Grey, Ridderholm Design
- EK success punch
- Martha Stewart punch
- Washi-tape
- Hobbymaling
- Blomster fra Prima, Kort&Godt
- Pynt fra Kort&Godt
- Note cards fra Glitzitnow
- Pyntenåler
- Stickers fra Pink Paisley, Adornit

Ingen kommentarer: