mandag 8. november 2010

Lift Mette - utfordring hos ScrappeHuset

Nok en LO som jeg lagde på Grorud-treffet i helga. Bildet er av meg som sitter på fanget til min farfar. Bildet er fra midten av 1970-tallet engang - så kvaliteten er ikke av den beste...
En av utfordringene hos ScrappeHuset er å lifte Mette, og det har jeg prøvd meg på her da...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Maja Design, 3ndy papir, MME
- 3 forskjellige blomsterpunch
- Bølgepapp
- Brads, hyssing
- Tags, farget med kaffe
- QK - hjerte
- Pyntebånd
- Blomster fra Prima, Kort&Godt
- Stickers fra American Craft, Making Memories

2 kommentarer:

Torill sa...

Så lekker denne var! Nydelig bilde og delikat pynt! En virkelig flott LO!
Tusen takk for at du liftet lyset vårt!

Elisabeth Helland sa...

åh, så kjekk en LO å ha i albummen da, virkelig verdt sin vekt i gull av både utseende og minne....
takk for at du liftet lyset vårt denne mnd...