torsdag 23. desember 2010

Gaver som smaker

Her om dagen kom jeg over en blogg - Villa Perlesukker, der var det så mye som fristet...
Og hun hadde laget konfekt med en tupperware-silikon form som jeg har... ble så inspirert at jeg måtte bare prøve, og jeg kommer sikkert til å gjøre flere forsøk. Jeg brukte oppskriften som jeg fant inne på denne bloggen, for jeg fikk heller ikke til karamellen, som nå er inni sjokoladen... Og endelig fikk jeg laget marsipan. Det var i aller siste liten...
Nå er det bare litt småting som gjenstår før jeg er ferdig til jul. Noen bordkort for eksempel, snart ferdig, kan hende jeg legger de ut litt senre...



1 kommentar:

Gro sa...

Denne bloggen har jeg fulgt hele desember...wow sier jeg bare hun er dyktig. Men jammen er jo du vært flink også. :)

God jul til deg og dine. :)

Klem Gro.