tirsdag 21. desember 2010

Ta vare på de gode minnene - KK 8

Kreative Krumspring har en utfordring gående - lag et minialbum. Det passet veldig godt nettopp da jeg skulle lage et lite album i julepresang til min onkel...
Jeg har brukt album sider fra Cosmo Cricket, som jeg har dekorert. Brukt bilder fra da min onkel var liten, av hans barn og barnebarn...


Til dette minialbumet har jeg brukt:
- Lacin cards fra Cosmo Cricket
- Mønsterark fra Basic Grey, Maja Design
- Crackle Paint, Gesso
- Stempeltrykk fra Inkadinkado
- Gamle boksider farget med kaffe (og Gesso)
- Spellbinders, QK
- Martha Stewart punch
- Tag fra Panduro
- Hyssing, pyntebånd
- Halvperler fra Kort&Godt
- Stickers fra My Little Shoebox, Pink Paislee, Jenni Bowlin, Prima, Basic Grey, Little Story Tellers

5 kommentarer:

Sheila sa...

Hej-

Tak for din mail :o)

Dit album er rigtig fint. Det er smart at du har lavet det, så det selv kan stå.

God jul fra Sheila

Heidi sa...

Kjempestilig,Ane Lene!!
Lekre farger og flott pyntet:)) Og ikke minst en kjempefin gave,antar den blir godt mottatt!

håper du får tid til å kose deg disse siste dagene før julefreden senker seg....
ønsker dere en hyggelig julefeiring
med alt som måtte høre julen til ♥
klem fra Heidi:)

Gro aka emrille sa...

Så lekkert album!
Herlig at du har brukt bilder fra onkelen din var liten også:)

Takk for at du deltar :)

Ellen Karin sa...

Kjempeflott album, og så stilig med de båndene som holder sidene sammen.
Et flott bidrag!

Wenche sa...

Så flott album. Jeg likte så godt størrelsen