onsdag 9. mars 2011

Twisted Sketches # 091

Mitt designteam bidrag til Twisted Sketches. Ufrordringen denne uken er å bruke chipboards.
Jeg har malt mine chipboards med hobbymaling, og slipt litt på kantene etter at malingen tørket.
Bildet er fra dåpsdagen til sønnen min. Det er farmoren til sønnen min som har sydd denne nydelige dåpskjolen - som har etter at han ble døpt blitt brukt av mange flere. Det er det som er hyggelig med hjemmelagde dåpskjoler - at flere får gleden av å bruke den, og gjerne flere generasjoner...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Blå Bazzil
- Mønsterark fra Chatterbox, Jenni Bowlin, The Paper Studio
- Martha Stewart punch
- Spellbinders
- Chipboards
- Hobbymaling og tag fra Panduro
- Pyntebånd og blonde
- Bling fra Prima

1 kommentar:

Line sa...

Så lekker dåps LO du har laget.:-)