onsdag 27. april 2011

Brettekort med nydelige Pion design ark

Endelig fikk jeg klippet av meg noen 100 gram med hår.
Jeg har sittet modell, så nå er håret kortere, freshere og det har fått seg en oppfriskining på fargen. Følte meg straks mye bedre!
Her er nok et brettekort. De nye mønsterarkene til Pion Design er såå fine, og det er en sann glede å bruke de. Maja design har fått seg en konkurrent der...

Tusen takk for lånet av Spellbinder, Jorid!
Tusen takk for bestillingen, Anette!

Med dette kortet skal jegvære med på  følgende utfordringsblogger:
- Crafty Ann`s Challenge - Challenge #139 - Fancy Folds
- Nordsalten-hobbyklubb - Utfordring # 28 Konfirmasjon



Innsiden av kortet


Et nærere bilde


Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra Pion design, Maja design
- Motiv fra North Star Stamps
- Martha Stewart bord punch
- Spellbinders
- Dies (husker ikke hvor den kommer fra)
- Hjørnepunch
- Blomst fra Mayaroad

6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Delikat!!!

Pinklady 68 sa...

Er bare så lekre disse mønster arkene:-)
Nydelig kort!!

Klem Laila.

Ann Whitfield sa...

This is so gorgeous! Thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
Ann x

WencheP sa...

Dette ble skikkelig flott. Likte den blomsten veldig godt. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Anonym sa...

Flott kort -flotte mønsterark:)
Stilig blomst!
Klem, T

Jen sa...

A beautiful card, lovely colours and a super flower. Thank you for joining in at Crafty Ann's challenge this week.
Jen x