søndag 10. april 2011

En helg med masse scrapping...

Denne helga har det blitt mye scarpping. Jeg har vært på Grorud-treff!!! I hele går og i dag.. Ble masse skravling og latter, og scrapping da... og litt shopping. Unik Hobby, Papir i Hjerter, North Star (tror jeg de heter) og Stoff Import var der...
Ble også kjent med flere trivlige jenter... Og tusen takk for at jeg fikk sitte på, Nina, og for våre "gode" samtaler :-)

Dette kortet er til en liten going som jeg er fille-tante til. Han fyller snart 1 år...

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Fussy and Fancy Friday Challenge - A Card for a Child 
- Fairy tale Challenge blog - Challenge # 12 - Happy Birthday
- Paper Sundaes - Challenge # 64 - Childhood Memories
- Totally Stampalicious - Birthday Challenge







Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys grønn Bazzil
- Mønsterark fra Prima
- Motiv fra 3ndy papir
- Martha Stewart bord punch
- Spellbinders
- QK - Bright Classic alfabet + Diesel
- Halvperler fra Kort&Godt

6 kommentarer:

Maria Elen sa...

Hei Ane Lene!
Kjempehyggelig å bli kjent med deg også, vi sees nok på flere treff ja!
Hehe..ingen fare for at dere skravla høl i huet på meg nei, er kjempeglad for at jeg ble sittende sammen med dere!:)
Fantastisk flott dette kortet her forresten, utrolig nydelig motiv!
Klem Maria

Anonym sa...

Hello
this is a very nice card and a sweet image.

Thanks for joining us at Fairy Tale Challenge.
**Karla

PokSa sa...

Great card.
Thanks for joining us at the Fairy Tale Challenge.
xx Sandra

Tracy Valure sa...

Gorgeous! Thanks for playing with us at Paper Sundaes!
Tracy Valure

Alica sa...

Lovely papers and image!
Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Hugs,
Alica ;)

Stampin Mindy sa...

Very pretty, love the vintage feel of it.

Thanks for joining us at Fussy and Fancy!

Hugs, Mindy