onsdag 8. august 2012

Pappkoffert med "New Look"


Som jeg har nevnt tidligere, ga det nyeste "Ett Trykk" masse isnpirasjon.
Her skal jeg vise dere en annen ting jeg ble inspirert til å prøve ut..
Nemlig å dekorere en pappkoffert..

Jeg skal være med hos disse utfordringsbloggene:
- Scrapperiket utfordringsblogg - Utfordring 55 - Sommer (Alle rosene)
- Nordsalten hobbyklubb - Utfordring # 58 - Anything Goes
- Vintage udfordring -Udfordring 45 - Lav noget andet end kort
- Papiravisen - August utfordring - Girly
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
- Divas by design - Challenge 47 - For a Female


Pappkofferten har jeg kjøpt hos Søstrene Grene.
Den er malt med hvit akrylmaling, dekorert med mønsterark fra Fab`Scraps
- som har fått et lag med Gesso.
Jeg har brukt endel blonder, silkebånd, hyssing, osteklut, tøyremse og knapper.


Tagèn er en dies fra Magnolia (den har jeg blitt veldig glad i...)
Stempeltrykket er fra North Star Stamps.


Blomstene er fra Kort&Godt,
de har jeg sveipet over med litt hvit akrylamling-
Bling (under ostekluten) er fra Prima.


Takk for at du titter innom :-)

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så flott en koffert!
Jentefarger de luxe :D

Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

Gro Tollaksen sa...

Nydeligt !

Lena sa...

Takk for inspirasjon, har lagt meg til som følger for du lager mye fint :-)

Filharmonica sa...

Kjempelekker koffert! Nydelig pyntet :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nydelig pyntet koffert :)
Tusen takk for at du deltar på Scrapperikets utfordring :)

Unni
Scrapperiket

DesignerDiva sa...

What a beautiful altered creation!
Thanks for playing with the Diva's this weeks 'Female' challenge
Hugs Laurie xx

Merethe sa...

Denne er jo bare så nydelig, kjempeflott pyntet - skikkelig jentete.
Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

Klem fra Merethe

mettepip sa...

Såå søt koffert du har dekorert!

Takk for at du deltar i Vintage udfordring, og lykke til!
DT Mette