fredag 1. november 2013

DT for Kreative Verden for november - Julekort

Da er vi kommet til november, 
og det er klart for en ny utfordring hos Kreative Verden.
I november er utfordringen: Julekort
Utfordringen finner du her.

Mitt julekort er ett brettekort,
også kalt (blant de jeg kjenner) Marte-knekken.
Mal på kortet finner du helt nederst i innlegget.



Jeg har brukt mellomblå, blå og hvit Bazzill,
og mønsterark fra Ladybug and Friends (Snowmen Melt Your Heart).


På framsiden har jeg brukt en kakeserviett,
snøfnugg dies fra Memory Box, og en halvperle i midten.
Stjernene og lysene er også dies fra Memory Box.
Julepost stempelet er fra North Star Stamps.


Med mye ark og pynt,
er de vanskelig å legge kortet sammen...


Julekule diesen er fra Memory Box.
Pyntebåndet er fra Stoff&Stil.


På `lomma` har jeg brukt en hjørne dies fra Memory Box.
Stempelet er fra Kort&Godt.
Vottene på tagèn er fra Memory Box.


Øverst på `lomma`har jeg brukt
en kant punch fra EK success.
På tagène har jeg brukt hjørnepunch fra Martha Stewart.


Jeg får av en eller annen merkelig grunn ikke snudd bildet over og under 
denne teksten,
men ville heller ikke fjerne de, 
da jeg synes bildene viser mye av helheten av kortet.


Diesen som julestempelet er stemplet på 
(og de under) er fra Life Style Craft.
Swirlene er fra Memory Box.


Diesene er bygget opp med 3D puter,
og pyntet med halvperler fra Kort&Godt.


Stempelet på denne tagèn
er fra Kort&Godt.


Morsomme mønsterark fra Ladybug and Friends.


Dette er malen jeg har brukt, 
som jeg har fått min gode scrappevenninne - Marte!

Ingen kommentarer: