søndag 1. desember 2013

DT for Kreative Verden i desember - Lag en juletag

I desember er utfordringen hos Kreative Verden:
- LAG EN JULETAG

Her er det bare å slippe fantasien løs.

Gå inn her og delta på utfordringen du også :-)



Tagen har jeg laget av brun Bazzill,
hjørnene er punchet ut med en Martha Stewart punch.
Mønsterarket er fra Ridderholm (Holly and Angels).


Snøfnuggene er Chipboards fra Maya Road,
og på de har jeg lagt på et lag med Liquid Applique,
og brukt embossing pistolen på.
Da "poffa" laget litt opp, og laget en kul effekt.


`Postcard` motivet har fått ett lag med Distress Crackle Paint.
Blomstene er fra Papirdesign, og de har jeg hatt litt Gesso på.
Under motivet har jeg osteklut og bølgepapp, 
bølgepappen har jeg også hatt Gesso på.


Stripen med `God Jul`er fra Maja Design.
Snøfnuggene som er festet bak motivet er fra Joy Craft. 
I tillegg har jeg brukt hyssing og pyntebånd.
Pyntebåndet er fra Stoff&Stil.

Ingen kommentarer: