lørdag 1. februar 2014

DT for Kreative Verden i februar - Bruk av hjerter

Februar allerede,
og ny måned, 
og betyr ny utfordring hos Kreative Verden. 

Utfordringen i februar er: Bruk av hjerter

Jeg har laget et Concertina Card,
tutorial på et slikt kort kan du finne her. 



Valgte å lage et Valentine kort,
med masse bruk av hjerter.
Bak det ytterste panelet har jeg festet 3D puter. 


Jeg har brukt creme farget kartong,
og mønsterark fra RePrint, Botanique, 
Glitz Design og Fab Scrabs.
Rundt ytterkantene har jeg festet ett gullbånd.


Hjerte diesene jeg har brukt er fra QK.
Gullhjertene er knapper, kjøpt hos Panduro.
Har lagt et lag med glitterlim rundt kantene på hjertene,
på de ytterste brettene.


Stemplene jeg har brukt, mener jeg er fra Papirloftet (eksisterer ikke lenger),
har brukt en EK success punch til å stanse ut biten jeg har brukt til å stemple på.


På baksiden av kortet har jeg kun stemplet rett på mønsterarket.


Det ovale panelet er  stanstet ut med en QK dies,
-til å skrive en personlig hilsen på...

Her kan du lese mer om utfordringen.

1 kommentar:

RitaK sa...

Så artig og litt annerledes hjerteprosjekt, stilig :-)