lørdag 1. mars 2014

DT for Kreative Verden i mars - Bruk tekstil


Da er det tid for ny utfordring hos KREATIVE VERDEN.
I mars ønsker vi å se bruk av TEKSTIL på ditt bidrag.

Jeg har brukt osteklut.
Her går det an å bruke alt mulig av tekstiler,
fra ei gammel bukselomme, til blonder og strie.

Du kan gå inn her for å lese mer om utfordringen,
og levere ditt bidrag.



Jeg har ikke brukt mønsterark 
på dette kortet
- kun hvit Bazzill.


Motivet jeg har brukt har jeg funnet på nett.


Sommerfugl-diesen kommer fra Joy Craft,
og fjærene og "view master"- disene kommer fra Magnolia.


Under det første panelet har jeg festet osteklut,
deretter to panel med hvit Bazzill,
så en kakeserviett,
og igjen litt osteklut.


'Gratulerer'-stempelet er fra Norsk Stempel Blad,
stanset ut med EK success punch.


Jeg har også brukt forskjellig pynt fra Kort&Godt, perlebånd
og annen perlepynt.
Kantene på Bazzill panelene har jeg rufset.

Ingen kommentarer: