mandag 9. juni 2014

50 års jubilant

I dag på 2.pinsedag,
skal jeg vise fram et 
pengelommekort igjen.

Jeg får ofte bestilling på slike
pengelommekort.
De er genilae til pengegaver 
eller hvis man har et gavekort å gi bort.

Tusen takk for bestillingen, svigermor!

Jeg deltar på disse utfordringene:
- Crazy 4 Challenge - Challenge 239 - Man Made
- Crafts 4 eternity - R # 179 - For The Boys
- C.R.A.F.T. Challenge - Challenge 262 - Father's Day/Made
- The Staming Boutique - Challenge # 20 - Dad or Masculine
- Craft your Passion - Challenge 217 - Father's day/For the Boys
- Artistic Inspirations -Challenge # 95 - Anything Goes/All about Dad
- Scrappelyst - Utfordring for juni - Maskulin
 - Hobbygarasjens utfordringsblogg - Maiutfordringen # 14 - Bruk dies



Jeg har brukt svart Bazzill,
og mønsterark fra Graphic 45,
- On the Boardwalk Collection. 
Alle kanter/sider er svertet med distress Ink (Black soot).


Bokstavene og tallene jeg har brukt er die-cut fra 
QK-alfabetet Bright Classic.
De har jeg lagt et lag med Glossy på.


Jeg har også brukt die-cut fra Die-namics.
Motiv av mennene i svømmedrakt og postkortet,
kommer også fra samme collection til Graphic 45.


Jeg har også pyntet med en metall-nøkkel,
og Wood Buttons fra Prima,
pluss perlepynt fra Kort&Godt.


Inni kortet har jeg stemplet på 
creme/vanilla kartong fra Kort &Godt.
I tillegg har jeg brukt hjørnepunch fra Martha Stewart,
pluss punch fra EK success, på pengelommeklaffen.


Stemplene er fra Norsk Stempel Blad og North Star Stamps.
 Nederst har jeg pyntet med Washi tape.


Mal:
Kortet er 8,1/4 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
Brett den midterste 'scoren' inn i kortet.


8 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Kjempetøft herrekort! Pengelommen er genial :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst!
Klem fra Ann Kristin

Hege sa...

Så tøft herrekort.
Smart løsning med pengelommen.
Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

Hege.

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempe flott kort i nydelige farger.
Takk for at du bidra hos Hobbygarasjen.

DT Jorunn Elin

EllenFossli sa...

Wow, for ett knall stilig kort, stilig farge og oppsett :) Og, kjempe flotters med en sånn type pengelomme, skikkelig kult!

Katrine E. Bråten sa...

Kjempeflott og helt klart maskulint kort du har laget. Likte veldig godt oppsettet på fremsiden, og detaljen med glossy over bokstavene.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :)

Katrine, Scrappelyst

MommyScraps sa...

So masculine! Thanks for sharing with us at Craft Your Passion!

Hugs, Adina

Helen sa...

Great card - thanks for joining us at the CRAFT challenge.

Helen x

Kristin Langnes sa...

Kjempelekkert og tøft kort. Liker veldig godt alle elementene du har med på forsiden.

Takk for at du deltar i maskulin-utfordringen vår.

Kristin hos Scrappelyst