fredag 11. juli 2014

Vindu-kort med nydelige Pion ark

For et herlig sommervær.
Blir lite blogging nå i varmen, 
men idag har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet,
-så her kommer det et sommerlig kort,
med de aldeles nydelige arkene fra Pion.

Tutorialen til dette kortet har jeg funnet i Ett Trykk 5/13

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting When We Can - Challenge # 73 - Friendship
- Fun with Shapes and More - Challenge # 164 - Vintage/Shabby
-Fussy and Fancy Friday Challenge - Challenge 118 - It's all about Girls
- Charisma Cardz Challegne - # 15 - Anything Goes
- 7 Kids College Fund - Challenge # 103 - Anything Goes
- Divas by design - Things with wings
- Stampin' Royality - Challenge # 236 - Anything Goes
- The Crazy Challenge - CCH # 175 - My summer vacation
- Crafting At The Weekend - Challenge 3 - Anything Goes
- Kort o Mania - Utfordring # 11 - Sommer
- The Paper Nest Dolls - Challenge # 14 - Anything Goes
- Hobbygarasjen - Juniutfordringen # 15 - Sommer


Som jeg skrev lenger oppe i dette innlegget,
har jeg funnet tutorialen til denne bretteteknikken
i Ett trykk 5/13.


Jeg har brukt lys,lys gul og lys, lys lilla Bazzill.
Mønsterarkene er fra Pions nyeste kolleksjon:
My Precious Daughter.


Blomstene og bladene bl.a. fra Magnolia.
Har også pyntet med bittesmå halvperler,
kjøpt på eBay.


På klaffen har jeg brukt en kantpunch fra  EK success.


Hjerte-die-cuten er fra Memory Box.
Til vinduet har jeg brukt dies fra Spellbinders.
Rundt vinduet har jeg festet små metall blomster.
Jeg har også pyntet med metall-sommerfugler.


Motivet er også fra samme kolleskjon fra Pion.


Alle sider og kanter er svertet med Distress ink.


Jeg har festet magneter under mønsterarkene,
slik at sidene skal holde seg litt bedre sammen.


Stempelet jeg har brukt her er fra Kort&Godt.
Samme dies som til vinduet, 
bare bittelitt mindre.


Litt plass til å skrive en 
personlig hilsen.


Da vil jeg fortsatt ønske alle 
en riktig god sommer!

9 kommentarer:

Craft Paper sa...

What a beautiful card and image! Thanks for playing with Crafting When We Can.

Art With Heart sa...

This is so elegant and beautiful card! Thanks for sharing with us at The Crazy Challenge!
Ina/DT

Jorunn`s scrapperier sa...

Et nydelig kort med mange flotte detaljer. Flott med papirer som passer så godt sammen.

Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
DT Jorunn Elin

Pulsatilla sa...

What a wonderful vintage card!!! Thanks for joining us at fwSAM!!! hugs, ANDREA

Pulsatilla sa...

What a wonderful vintage card!!! Thanks for joining us at fwSAM!!! hugs, ANDREA

Sharon sa...

This is gorgeous. I love the image and the design is beautifully embellished. Love the papers.
Thank you for sharing this with us at Diva's by Design.
Hugs Sharon. x

Hazel sa...

Thank you for sharing your super crafting for the Crazy challenge 175 'my summer vacation' - hope to see you again soon, Hazel, GDT x

Sharon Noble sa...

Fabulous x. Thank you for joining us at PND challenge. Good luck see you next time hugs Sharon DT

Unknown sa...

What a lovely creation! Love the colors. Thanks for playing at Crafting at the weekend. We hope to see you next time. good luck.