torsdag 25. september 2014

Årets siste konfirmasjonskort?


Nå tror jeg at 
konfirmasjonskort-produksjonen 
er ferdig for i år.
(men man skal aldi si aldri.... )

Tusen takk for bestillingen, Eirin!

Mal på kortet
finner du nederst i innlegget.

Blir med på disse utfordringene:
- IDIC: Challenge # 230 - Use a die cut or a punch
- Artistic Inspirations - Challenge # 110 - Anything Goes
- Cute Card Thursday - Challenge 340 - Dies and Punches
- C.R.A.F.T. - Challenge 278 -  Add a Charm/Use metal


 Jeg har brukt svart og grå Bazzill,
og mønsterark fra Simplestories.
Motivet av skoa har jeg funent på Pinterest.


Jeg har brukt die-cuts fra  Die Namics,
de har jeg festet slik at de 
delvis under motivet.
I midten av die-cutene har jeg satt på Washi tape.


På venstre side av kortet 
har jeg også to striper med Washi tape.
'Til konfirmanten' er en die-cut fra KaBoks.
Metall-pynten og de små cola flaskene
har jeg kjøpt på eBay.
Navnet på konfirmanten er dymo-teip.

  

Både på pengeklaffen,
og på hver side,
har jeg pyntet med Washi tape.
Stemplet jeg har brukt er fra Papirdesign.


Mal:
Kortet er 8,1/4 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
                                                        Brett den midterste 'scoren' inn i kort

3 kommentarer:

Suze sa...

Nice card. Thanks for joining in the Anything Goes challenge at Incy Wincy Designs this week.

La Papera Gialla sa...

Great card!
Thanks for joining us at C.R.A.F.T. Challenge this week!
Monica - DT

Marlene Atkinson sa...

A great card. Thank you for sharing at c.r.a.f.t. challenge this week. Marlene DT