fredag 19. september 2014

Glittrende reinsdyr - DIY

 Inspirasjon og kreativitet
- lenge leve!

Ble tipset av medarbeidere hos Panduro,
å kikke på et reinsdyr med glitter
i en butikk som lå ved siden av de.

Reinsdyret kostet nesten 1000 lappen...

LITT billigere å gjøre å gjøre det selv!

Blir med på disse utfordringene:
- Dragons Lair Design - Anything but a card
- 7 Kids College Fund - Challenge # 108 - Anything Goes
 - Card and Scrap - Udfordring # 82 - Alt er tiladt
 - Divas by Design - Anything but a card
 

Reinsdyret av papp-mache, har jeg kjøpt på Panduro.
Jeg har først malt det med et par
strøk med Uniq Pearl, sølvfarge.
 

Så har jeg malt/dekket,
bit for bit med dequopage lim,
og strødd glitter over.


Lurt å dekke til arbeidsplassen din,
lett å bli mye glitter
- all over...


Fornøyd med reinsdyret mitt,
sparte noen kroner
(som jeg heller kan bruke på andre hobbyting...)

4 kommentarer:

Barbiedi sa...

Beautiful, i love glitter, well done

Anne sa...

Nyyydelig, ønsker meg et slikt selv!

Unknown sa...

So sparkly! Thank you for joining us over at http://divasbydesignchallenge.blogspot.co.uk/
Sandie (Divas by Design DT)
http://fairytaledaydream.blogspot.com/

Barbiedi sa...

beautiful thanks for taking part on Dragons lair