tirsdag 9. september 2014

Knapper på lerret

Jeg har lagd et bilde med knapper igjen.
Denne gangen har jeg brukt lin og blonder også.

Jeg så et slikt bilde på Pinterest,
og ble inspirert.
Jeg fikk lyst til å prøve.

Pinterest er et fantastisk sted å finne 
ideer og motivasjon,
slik at kreativiteten kan blomstre.

Lerretet jeg har brukt er 30 x 30 cm, 
og det har jeg kjøpt på Søstrene Grene.
Lin-stoffet har jeg kjøpt på Stoff&Stil.


Jeg har brukt engelsk blonde,
pluss 2 andre blonder.


Jeg har brukt masse forskjelige knapper, 
hvite, creme og gjennomsiktige.
De fleste har jeg spart på opp gjennom årenes løp.


Jeg har en stiftemaskin til f eks møbler,
som jeg bruker mye,
som f eks til å feste stoff eller oppheng på lerret.
Stiftemaskinen har jeg kjøpt på Jula.


Blir nok ikke det siste knappe-bildet..
Jeg har allerede sett noe annet jeg har lyst til å prøve meg på...

Ingen kommentarer: