søndag 9. november 2014

A Thousand Pearl Elephant


Ja, jeg digger perler.
Ingen tvil om det, hehe

Men dette prosjektet som jeg skal
 vise fram i dag testet
min tålmodighet.

Elefanten krevde
masse, masse tid,
og masse, masse tålmodighet.

Vet ikke hvor mange tusen perler jeg har brukt, 
men det er ikke få,
og jeg tuller ikke hvis jeg sier at jeg har brukt 
5-6 tusen halvperler...

MEN
jeg digger jo resultatet.
Om jeg gjør det om igjen
...njaaa... 
...det spørs...


Elefanten er av Pappmache, 
som jeg har kjøpt på Panduro.

  

Elefanten har jeg malt 2-3 strøk
med hvit akrylmaling.


Halvperlene har jeg kjøpt på eBay,
i mange forskjellige størrelser.
Og det er mange tusen stykker.


Jeg har brukt Glossy Accents,
for å feste perlene.
Og ja, jeg har festet en og en perle.
Skikkelig tålmodighetsprøve


Men så blir resultatet bra tilslutt da...

Ingen kommentarer: