mandag 29. desember 2014

Et New York inspirert bursdagkort


I dag blir det et pengelommekort
jeg skal vise fram.
Ingen flere julekort fra denne kanten for i år.

Tusen takk for bestillingen, svigermor!
 
Malen på kortet 
finnes nederst i dette innlegget.

Deltar på disse utfordringene:
- Little Red Wagon - Challenge # 269 - Happy Birthday
- Cute Card Thursday - Challenge # 353 Anything Goes
- C.R.A.F.T. - Challenge 291 - Anything Goes
- IDIC - Challenge # 244 - Anything  Goes
- Card Mania - CMC#63 - Anything Goes

  

Jeg har brukt svart og gul Bazzill.
Motivet og 'stedene' har jeg funnet på Pinterest.
 
  

Tallet og alfabetet er fra QK.
Stanset ut i svart og i gul, brukt den gule som skygge.  
Chamagneflaska, halvperler og annen pynt er fra eBay.


Jeg har brukt stemple fra Kort&Godt
inni kortet.
Jeg har også pyntet sidene med Washi tape.


Mal:
Kortet er 8,1/4 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
                                                        Brett den midterste 'scoren' inn i kort

4 kommentarer:

JanR sa...

So cool! I love the photo and the colours. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

sweet art designs sa...

Very fresh and original. Thank you for sharing with us at the C.R.A.F.T. Challenge. - Myrna DT

La Papera Gialla sa...

Thanks for joining us at C.R.A.F.T. Challenges this week and Happy New Year!
Monica - DT

Marlene Atkinson sa...

a lovely card. Thanks for sharing wtih us at Robyn's Fetish. Marlene DT