søndag 30. august 2015

Enkelt gratulasjonskort til en ung mann


Blitt inspirert av Pia Baunsgaard
til å lage dette kortet.

Helt enkelt kort,
uten for mye dill.

Perfekt til en ung gutt eller mann.

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting From The Heart: Challenge 74 - Anything Goes
 - Incy Wincy Designs Challenge: Birthday Wishes
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 111 - For the Boys
- Creative Knockouts: # 104 - Anything Goes
- Jo's Scrap Shack: FFC #103  -Anything Goes
- Papirplanetens Blogg: August - utfordring - Alt går
- Hjerteboden - papir & sånt: Juli utfordring - Alt er lov


Til dette kortet har jeg brukt
hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er
fra den nye kolleksjonen fra Maja Design: Summer Crush
- Long summer nights
- Butterflies in her stomach

Motivet er fra samme kolleksjon: Snapshots


 Notene er en die-cuts
fra Memory Box,
stanset ut med rød Bazzill.

Sølvpynten 
har jeg kjøpt på eBay.

 

Stjernen er en 
die-cut fra Sizzix.
 Jeg har stanset ut to like,
har 3D puter mellom de.

'Gratulerer' er
et stempeltrykk fra Norsk Stempelblad.

Har brukt en punch fra EK success til
å punche ut den lille jeg har stemplet på.

2 kommentarer:

Bridget sa...

Ane Lene,

Such a beautiful project! I love your patterns together and your die cut not only pops, but the delicacy adds so much to your project.

Thanks for playing at Jo's Scrap Shack!

Happy crafting :)

Bridget DT

Unknown sa...

Fabulous card! Love the design and details. Thank you for joining us at Creative Knockouts. We hope to see you again!
~ Bonnie DT