onsdag 28. oktober 2015

Eksplosjonsboks til ei nyfødt prinsesse


Lenge siden jeg har laget 
en eksplosjonsboks.
Det tar veldig lang tid,
men de blir fine da,
når de blir ferdige.
En gave i seg selv.

Finnes mange forskjellige tutorialer
på slike bokser,
her er det en.

Blir med på disse utfordringene:
- Not Just Cards Challenges: Challenge # 25 - October
- The Cute Pie Challenge Blog: Challenge # 92 - Pretty in Pink
- Cute Card Thursday: Challenge 396 - Anything Goes
- Fairy tale challengeblog: Challenge # 129 - Box or Album
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 169 - Anything Goes
- Though The Craft Room Door: TTCRD Challenge for October - Anything Goes Challenge
- Creative Moments: Challenge 80 - Anything Goes
- Hjerteboden - papir & sånt: Utfordring i oktober - Feminint
- Scrappegarasjen: Oppgave 16 - Lag på lag

(PS. mange bilder)


Jeg har brukt rosa og grå/brun Bazzill,
pluss creme kartong fra Kort og Godt.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra den nydelige Vintage kolleksjonen
fra Maja Design:
- New Arrival
- Bundle of Joy
- Precious
- Cherish
- It's a girl
- Expecting
- Our little miracle


Rundt boksen har jeg
en bokstav (BABY) på hver klaff.
 
Bokstavene er Monograms letters fra QK.


Oppå lokket har jeg 
brukt mange forskjellige 
pyntebånd.

På toppen av båndene
har jeg en 'vifte'-die-cut fra QK.
Viften er festet med en
brad.


Når man tar av lokket
bretter kortet seg ut på denne måten. 


Denne lille søte babyen
har jeg limt fast med glossy accent.

Husker ikke helt hvor den er kjøpt,
men de finnes mange steder.


I hvert hjørne på hver klaff
har jeg brukt en hjørne die-cut
fra QK. 

Sirklene er også
die-cuts fra QK.

Stemplet jeg har brukt er fra
Norsk Stempelblad.


Rangla er en 
die-cut fra Whimsy Stamps.


Bodyen er en die-cut
fra Tattered Lace.


Dette er en av 
baksidene på klaffene.

Alt er fra Vintage Baby kolleksjonen
fra Maja Design.
 

Dette er også en bakside.

Stjernene og månen
er en die-cut fra Memory Box.


Storken er en
die-cut fra La La Land.


Smokken er en 
die-cut fra Tattered Lace.


Tagen er fra Vintage Baby kolleksjonen.

Stemplet er fra
Norsk Stempelblad.

Knappen har jeg kjøpt på eBay.


Skoen er en 
die-cut fra Tattered Lace.


Klossene er die-cuts
fra Cottage Cutz.


En av baksidene..

Jeg har brukt en hultang rundt bildene,
bildene er fra Vintage Baby kolleksjonen
fra Maje Design.


Babysengen er en die-cut
fra Tattered Lace.


Gyngehesten er en
die-cut fra La La Land.


Dette er også en bakside.

Stemplet er fra Norsk stempelblad.

Inni lokket
(som jeg ikke har bilde av)
festet jeg noe tager til å skrive 
en personlig hilsen på.

9 kommentarer:

Claudia's kaartjes sa...

Hi,

Lovely card, Love it. Thanks for joining us at BSC

Hugs
Claudia

* Brown Sugar Challenge*

Kati sa...

Wow what an amazing Project. Thanks for showing it for our fairytale-Challenge.
hugs
mamapia

Julie sa...

Beautiful project, it must have taken you a long time. Thank you for sharing with us at the Cutie Pie challenge.

Helen sa...

A great card - thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

Helen x

Berina RGA sa...

Wow!! Gorgeous!! So many beautiful die cuts!! Love love love it!! Thanks for sharing with us at the Fairy Tale challenge.
-Berina
Moxie Craftie
Fairy Tale Challenge GDT

Shona Hamill sa...

Stunning creation, thank you for sharing with us at the Cutie Pie Challenge this month. Shona xx

Bianca sa...

This is such a lovely Box. You have used so wonderfull images and dies and I also love the cute baby inside. Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. Bianca XX

Scrappegarasjen sa...

Nydelig! Lekker topp på boksen!
Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
www.scrappegarasjen.no

Eva R. Fandrem sa...

Her har du hatt litt av en jobb, men for en flott sluttresultat!
Tusen takk for ditt bidrag til Scrappegarasjens utfordring!
- DT-Eva -