lørdag 7. november 2015

Julekort med snømenn


Digger den diesen jeg har brukt her,
ja, for det er kun 1 dies,
og den er så dekorativ!

I dag har jeg vært på shoppetur,
både hos 'Hobby Hagen' i Stokke,
og 'Gode Minner' i Tønsberg. 

Det ble ganske mye bånd,
som jeg trenger til et prosjekt jeg holder på med nå.
Skal snart publisere, 
så vær tålmodig :-)

Blir med på disse utfordringene med dette kortet:
- Card and Scrap: Udfordring 106 - Jul/Christmas
- City Crafter Challenge Blog: Blog Week 286 - Getting Ready For Christmas
- Creative Fingers Challenge Blog: Challenge # 97 - Always Anything Goes
-Crafty Catz: Crafty Catz Challenge # 300 - Winter
- Sweet Stamps Blog: November - Anything Goes
- Penny Black Saturday Challenge: November - Dies and/or Punches
- Fab'n'Funky Challenges: Challenge # 280 - Dies and/or Punches
- Kreativ Hobby: November utfordring - JUL


Til dette kortet har jeg brukt
hvit og sølv Bazzill.

Die-cuten jeg har brukt er fra Sizzix.


På hver side av motivet
har jeg brukt sølv Washi tape.

Jeg har også pyntet med litt bling,
kjøpt på eBay.


I hjørnene inni kortet
har jeg brukt en punch fra EK success.

Stemplet jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad,
designet av Marte Olaussen.

11 kommentarer:

Judy McKay sa...

very interesting snowman card. love the colouring. Thank you for joining us at Incy Wincy designs this week. Hope to see your creative art work back here again soon. Judy DT

Unknown sa...

Flott kort og artig dies! Takk for at du deltar hos kreativ hobby. Klem Katarina

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Ros Crawford sa...

What a lovely card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

majsan sa...

Et godt eksempel på at det enkle ofte er det beste 👍
Takk for inspirasjonen. Maria -Card and Scrap

Helen sa...

Very elegant - silver and white together always looks so effective.

Thanks for joining us at Fab'n'Funky.

Helen x

Heidi sa...

Artige "snøgubber"

Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

DT-Heidi

Naomi Johnson sa...

Fabulous card. Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x

Tindaloo sa...

So pretty! ♥ Nydelig kort både utenpå og inni! :)
Thanks for playing along at Creative Fingers! Hope you will join us again! PS: I got a huge blogcandy if you wanna join in! ♥ Tindaloo

❤ Kaia sa...

Det var en lekker dies, DET ER JEG HELT ENIG I.
Lekkert kort.
Takk for at du er med på Kreativ Hobby's utfordring: Jul

Klem fra DT-Kaia

Sue from Oregon sa...

Thanks so much for joining us Penny Black Saturday Challenge!

Lovely creation-cards made with silver are always so festive!

♥ Sue Kment