onsdag 23. desember 2015

Siste julekortene for i år



Dagen før dagen!

I dag skal det lages og stekes medisterkaker,
og det skal lages rødkål.
Vi pleier alltid å ha surkål,
men så var det et ønske om å prøve rødkål,
så da prøver vi på det,
og satser på at fremgangsmåten er nogenlunde den samme.

Jeg publiserer mine tre siste
julekort i dag
(regner med at jeg har nok å gjøre imorgen, hehe).

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting From The Heart: Challenge 91 - Anything Goes
- Love To Scrap! Challenge Blog: LTSCB #68 - Anything Goes
- Dream Valley Challenges: Challenge # 122 - Christmas
- Creative Card Crew: 103 - Anything Goes
- Card ans Scrap: Utfordring 108 - Alt er lov
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 305 - Anything Goes
- Papirplaneten: Utfordring # 1 - Jul
 - Hjerteboden - papir og sånt: Desemberutfordring - Jul

*


 Til dette kortet har jeg brukt
hvit og sølv Bazzill.

Julelysene er en die-cut fra Memory Box.

'God Jul' er en die-cut fra KaBoks.

I hjørnene har jeg brukt en
hjørnepunch fra EK success.


 Inni kortet har jeg også brukt 
hjørnepunchen.

I tillegg har jeg brukt sølv Washi tape.

Stempeltrykket jeg har brukt
er fra Kort og Godt.



Til dette kortet har jeg også brukt
hvit og sølv Bazzill.

Juletreet er en die-cut fra 
Wild Rose Studio.

'God jul' er en die-cut fra KaBoks.

I hjørnene har jeg brukt en hjørnepunc fra 
EK success.


Inni kortet har jeg brukt samme hjørnepunch.

Jeg har også brukt sølv Washi tape inni dette kortet.

Stempeltrykket jeg har brukt er fra
North Star Stamps. 
 

Også til dette kortet har jeg brukt
hvit og sølv Bazzill.

Julekula er en die-cut fra
Memory Box.

'God Jul' er die-cuts fra 
Scrapmagasinet.

I hjørnene har jeg brukt
hjørnepunch fra EK success.


Mye lik pynting på disse kortene.

Sølv Washi tape, og samme
hjørnepunch.

Stempeltrykket er fra
Kort og Godt.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful CAS card, thank you for joining in at CCC, Claire xXx

Astrid sa...

Et nydelig stilrent og delikat julekort :-)
Like gjennomført på innsiden også.
Takk for at du deltar i utfordringen til Card and Scrap.
Lykke til !!

Astrid DT :-)

NB! Jeg har kommentert det øverste kortet ditt siden det er det som er med i utfordringen. Vil du delta med flere kort så må du lage en ny link per kort som du kan linke de opp mot utfordringen med.

N-Eva sa...

Great card love the design. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
Neva DT

Heather sa...

These are all so beautiful!! Love the silver and white color combo and the clean lines. Thanks for playing with LTSCB.

Unknown sa...

Very pretty! I like the elegance of the white and silver. Very classy card! Thank you for joining us at TTCRD!

Line sa...

Så utrolig nydelig. ♥
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem Line

Jeanett sa...

Veldig fine julekort.
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
-Jeanett-