onsdag 21. september 2016

I Love Shoes


These Boots Are 
Made for Walkin'...

*

Jeg er sikkert ikke alene om 
å elske sko
- sko er et must 
- sånn er det bare, hehe

*

Blir med på disse utfordringene med denne PL-siden:
- Artistic Inspirations: Challenge 163 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 128 - Anything Goes
- Love To Scrap Challenge Blog: LTSCB # 86 - Anything Goes
- Through The Craft Room Door: TTCRD September - Anything Goes
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 138 - Anything Goes
- Inspiration Destination Challenge Blog: Challenge No. 104 - Anything Goes
- Scrappiness: Utfordring # 20 - Sommerminner (kjøper mest sko om sommeren)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 9 - Stjerner

*


Til denne PL-siden har jeg brukt 
mønsterark fra Kort og Godt:
- Stjerner - Rosa
- Stjerner - Blågrå
- Smiley: Grønn
- Smiley - Plomme

Jeg har brukt svart, rosa og hvit bling Bazzill,
og grå, grønn, hvit og sølv Bazzill.

Stjernene jeg har brukt
er fraen Martha Stewart punch.


Støvletten er en die-cut 
fra Tattered Lace.


Flip Floppene
er en gammel die-cut fra QK.

Sitatene jeg har brukt
har jeg funnet på nettet.


Sitatene har jeg skrevet på PC
og printet ut på møsnterark,
og stanset ut med en die-cut fra Spellbinders.


Denne skoen
er en die-cut fra Marianne Design.

'love' er en die-cut fra 
Memory Box,
og 'I og shoes' er die-cuts
fra Sizzix.


Denne elegante skoen er en
die-cut fra
Tattered Lace


Dette skal Marilyn Monroe
sagt en gang.


Jeg digger alle slags sko.
Disse er en die-cut fra 
Spellbinders.

Teksten er die-cuts
fra Dixi Craft.


Denne skoen er en 
die-cut fra
Cherry Lynn Design.

7 kommentarer:

Lillian A sa...

Lovely display of shoes and the perfect sentiments to go with them. Great coordination. Thanks for entering our anything goes challenge at Love To Scrap.

Michele sa...

gorgeous! beautifully done pocket letter. i love the shoes too, especially boots! xo

Wendy Ann Batchen sa...

Lovely project, thanks for sharing with Inspiration Destination and good luck. Wendy DT xx

Pamela sa...

Great card, thank you for joining us at Crafting from the Heart.

Pam x

Kristine Henanger sa...

Fin PL side :)

Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping.
Ønsker deg en flott dag :)

DT Kristine

Jan sa...

This is fabulous! Thanks for joining us at TTCRD xx Jan DT

Scrappiness sa...

Tøff Pl side du har lagd, ja sko får man aldri nok av, hihi
Takk for at du er med å leker med oss hos Scrappiness:) Klem Lone