tirsdag 3. oktober 2017

En herlig gutt har fylt 7 år

Jeg bare digger
dette gule retro stjerne mønsterarket
fra Kort og Godt - det er så kult.
Og her har jeg brukt det på et bursdagskort,
til en 7-åring

*

Blir med på disse utfordringene:
- 613 Avenue Create: Challenge #202 - Anything Goes/Optional Masculine Card
- The Crafter's Cafe Challenge Blog: Use Die Cuts and/or Punches
- Artistic Inspirations: Challenge 187 - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challenge 177 - Anything Goes
- Incy Wincy Designs Challenge: Let's Celebrate
- The Paper Nest Dolls Challenge Blog: Challenge 10 - Anything Goes
- Through The Craft Room Door: TTCRD Challenge - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes
- Papirplaneten: Oktoberutfordring - Halloween og/eller høstfarger
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 10 - Bursdag

*


Til dette kortet har jeg brukt
brun og creme Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er
fra Kort og Godt:
MP:114 og MP:117
og Retro gul.


Kresten/rammen jeg har brukt
er en die-cut fra
Spellbinders.

Tallet og stjernen under tallet
er die-cuts fra QK.
Under tallet har jeg brukt 
3D puter.

På sidene har jeg brukt 
Washi tape og punch
fra Martha Stewart.


Til navnet har jeg brukt 
die-cuts fra Nellie Snellen

Krusedullen og die-cuten jeg
har brukt
øverst og nederst på kortet er
Thin lits fra Tim Holtz.


Stjernene inni kortet er
die-cuts fra QK.

'Gratulerer med dagen' er
en die-cut fra Papirdesign.

7 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Så stillige farger , kjempefint guttekort med flotte detaljer , klem Synnøve

Marja sa...

Stunning! Thanks for joining at Crafty Sentiments design.
Marja GDT.

cass sa...

Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Dies and/or Punches" challenge.

Karen C sa...

This is so pretty!! Thanks for joining our “Let’s Celebrate” challenge over at Incy Wincy Designs Challenge Blog!
Hugs,
Karen C

Sheryl sa...

This is just perfect for a 7 year old. I'm sure Markus will love it.
Thanks for stopping by at 613 Avenue Create.
Hugs Sheryl DT member xx

Tindaloo sa...

Kjempeflott gutte kort og stilige detaljer! :)

Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

Gunn sa...

Kjempe fint kort, det gule arket er rå kult ja. Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn